CECCAR

Oferim următoarele servicii de contabilitate:

Prețuri practicate pentru serviciile de contabilitate:(0-1 salariat)*

Prestări de servicii
Număr de documentePlătitor de TVANeplătitor de TVA
1 - 50 documente 550 RON 350 RON
51 - 75 documente 650 RON 400 RON
76 - 100 documente 750 RON 450 RON
101 - 125 documente 850 RON 500 RON
126 - 150 documente 950 RON 550 RON
151 - 175 documente 1050 RON 600 RON
176 - 200 documente 1150 RON 650 RON
Peste 200 de documenteDe la 1250 RONDe la 750 RON
Comerț - Distribuție
Număr de documentePlătitor de TVANeplătitor de TVA
1 - 50 de documente 650 RON 500 RON
51 - 75 de documente 750 RON 550 RON
76 - 100 de documente 850 RON 600 RON
101 - 125 de documente 950 RON 650 RON
126 - 150 de documente 1050 RON 700 RON
151 - 175 de documente 1150 RON 750 RON
176 - 200 de documente 1250 RON 800 RON
Peste 200 de documente De la 1350 RONDe la 850 RON
Producție
Număr de documentePlătitor de TVANeplătitor de TVA
1 - 50 de documente 800 RON 650 RON
51 - 75 de documente 900 RON 700 RON
76 - 100 de documente 000 RON 750 RON
101 - 125 de documente 1100 RON 800 RON
126 - 150 de documente 1200 RON 850 RON
151 - 175 de documente 1300 RON 900 RON
176 - 200 de documente 1400 RON 950 RON
Peste 200 de documente De la 1500 RONDe la 1000 RON

Alte prețuri:

Contabilitate pentru firmă fără activitate: 150 RON (plătitor de TVA) / 100 RON (neplătitor de TVA)
Servicii de salarizare: * 50 RON / salariat / modificare
Contabilitate primară:De la 100 RON, în funcție de necesitățile clientului
Certificare bilanț non-client:400 RON - 1500 RON, în funcție de cifra de afaceri
Certificare bilanț client:contravaloarea unei luni de contabilitate
Bilanț de lichidare:300 RON - 1500 RON, în funcție de complexitatea balanței
Asistență control:De la 200 RON, în funcție de complexitatea și durata controlului
Dosar de TVA prin opțiune / depasire:de la 400 RON (client) / incepand de la 500 RON (non-client)
Certificat de atestare fiscală A.N.A.F.: 100 RON (client) / 200 RON (non-client)
Certificat de atestare fiscală
Direcția Impozite și Taxe Locale:
200 RON(client) / 300 RON (non-client)
Înregistrare în R.O.I.:200 RON (client) / 300 RON (non-client)
Declarații intrastat: De la 100 RON, în funcție de numărul și complexitatea
introducerilor și expedierilor
Întocmirea și redactarea de regulamente
(pentru pagină format A4):
Tarif minim 6 RON/pagina
Întocmirea de situații manageriale, cereri/adrese către instituții sau parteneri, procese verbale, contracte, convocări, adunări etc. (pentru pagină format A4): Tarif minim 6 RON/pagina
Reglare de fișă sintetică: De la 400 RON, în funcție de complexitate (client) /
De la 500 RON, în funcție de complexitate (non-client)

Observații: (1). Tarifele au caracter orientativ, prețul final se stabilește în urma negocierii directe cu clientul.
(2). Dacă societatea are mai mult de 2 salariați și/sau desfășoară operațiuni intracomunitare sau de import-export, tarifele pot suferi modificări.